Πληροφοριακό Σύστημα Υποστήριξης της Λειτουργίας των Δομών Διαμονής και Υποστήριξης Προσφύγων

Share to Facebook Share to Twitter Share to Google Plus
powered by social2s

Το «Πληροφοριακό Σύστημα Υποστήριξης της λειτουργίας των Δομών Διαμονής και Υποστήριξης Προσφύγων» παρέχει υποστήριξη στην υλοποίηση του προγράμματος «Relocation Scheme And Emergency Response».
Το σύστημα υποστηρίζει και καταγράφει αναλυτικά όλες τις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα στο πρόγραμμα.

Συγκεκριμένα το σύστημα διαθέτει λειτουργίες για:

  • Τη διαχείριση των ωφελούμενων (μηνιαία πιστωτικά όρια ωφελούμενων, τύποι παρεχόμενης συμβουλευτικής κλπ.).
  • Τη διαχείριση της υλικής βοήθειας και των υπηρεσιών ανά διαμέρισμα ή και ανά ωφελούμενο.
  • Τη δημιουργία λογαριασμών πρόσβασης χρηστών στις υπόλοιπες εφαρμογές
  • Το σχεδιασμό της κάρτας των ωφελούμενων προκειμένου να έχουν πρόσβαση στις Δομές (π.χ. μέγεθος, χρώμα, λογότυπο, αναγραφόμενα στοιχεία κλπ.)
  • Την Αναλυτική καταγραφή της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης που έλαβε κάθε ωφελούμενος από τους Κοινωνικού Λειτουργούς, και της πορείας αυτών προς την βελτίωση της κατάστασής τους.
  • Δημιουργία μίας ολοκληρωμένης εικόνας για τις παροχές σε κάθε ωφελούμενο, αλλά και για τις προσπάθειες επανένταξης και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης που λαμβάνει (ποιος, που πήγε, τι πήρε).
  • Την καταγραφή και διατήρηση του ιστορικού κάθε ωφελούμενου (case action plan).
  • Την καταγραφή εκτάκτων αναγκών των ωφελούμενων (emergency response).
  • Τη διαχείριση των μετακινήσεων των ωφελούμενων.
  • Τη διαχείριση των διαμερισμάτων διαμονής των ωφελούμενων σε κάθε πεδίο δράσης.
  • Την κατανομή των ωφελούμενων στα διαμερίσματα.
  • Τη μεταφορά των ωφελούμενων από ένα πεδίο δράσης σε κάποιο άλλο.
  • Τη διαχείριση του εξοπλισμού των διαμερισμάτων.
  • Τη διαχείριση των αιτημάτων βλαβών για τα διαμερίσματα.
  • Τη διαχείριση των επισκέψεων του προσωπικού υποστήριξης στα διαμερίσματα.
  • Την κεντρική διαχείριση των πεδίων δράσης.
  • Την παραγωγή αναφορών και την εξαγωγή μετρήσιμων στοιχείων σχετικά με παρεχόμενες υπηρεσίες και προϊόντα όλων των Δομών. Μεταξύ άλλων, τα στοιχεία αυτά περιλαμβάνουν:
    • Τον αριθμό των ωφελούμενων που εξυπηρετήθηκαν ανά Δομή
    • Δημογραφικά στοιχεία σχετικά με τους ωφελούμενους
    • Υπηρεσίες που παρασχέθηκαν
    • Χρόνο παροχής υπηρεσιών
    • Προϊόντα που προσφέρθηκαν
    • Αριθμός και κατηγορίες προμηθευτών
  • Την καταχώρηση δαπανών στις ανάλογες κατηγορίες δαπανών
  • Την εισαγωγή, καταγραφή και επεξεργασία όλων των παραστατικών των δαπανών καθώς και των πληρωμών για κάθε Δομή, στις ανάλογες κατηγορίες δαπανών
  • Την εξαγωγή όλων των δεδομένων σε excel για περαιτέρω επεξεργασία.
  • Μηνιαία Δελτία Δαπανών, Δελτία Παρακολούθησης προόδου.
  • Την εξαγωγή των δαπανών σε επεξεργάσιμη μορφή για την άμεση αποστολή τους

Περισσότερα